poniedziałek, 4 kwietnia 2011

Czynności bankowe


Czynnościami bankowymi są:
1.      przyjmowanie wkładów pieniężnych płatnych na żądanie lub z nadejściem określonego terminu oraz prowadzenie rachunków tych wkładów
2.      prowadzenie innych rachunków bankowych
3.      udzielanie kredytów
4.      udzielanie i potwierdzanie gwarancji bankowych oraz otwieranie akredytyw
5.      emitowanie bankowych papierów wartościowych
6.      przeprowadzanie bankowych rozliczeń pieniężnych
7.      wydawanie, rozliczanie i umarzanie pieniądza elektronicznego
8.      wykonywanie innych czynności przewidzianych ustawą wyłącznie dla banku w odrębnych ustawach

4 komentarze:

  1. Dla tych, którzy potrzebują środków na pożyczkę na kapitał biznesowy i inne odsetki, - kredyt zaczyna się od 10 tys. Do 1 mln, aby uzyskać więcej informacji kontaktowych. [Atlasloan83@gmail.com, WA / Hangout +1(443)345-9339] szybki i łatwy proces. Najdłuższy płyn 10 minut

    OdpowiedzUsuń
  2. Nigdy nie byłem dobry z ekonomii więc dla mnie najważniejsze jest to, aby moje przelewy trafiały szybko i zarazem w bezpieczny sposób do adresata. Bardzo sobie za to właśnie cenię współpracę z płatnościami online https://www.cashbill.pl/ które moim zdaniem są najlepsze do tego.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jeśli chodzi o PPK to wydaje mi się, że wszystkiego co najważniejsze w tym temacie możecie dowiedzieć się stąd https://www.ca-staff.eu. Jak najbardziej polecam wam odwiedzić tę stronę ponieważ jest tu sporo wartościowych informacji na ten temat.

    OdpowiedzUsuń
  4. Akurat ja się za bardzo tymi kwestiami nigdy nie interesowałam i jako właścicielka sklepu www najbardziej chciałam, aby klienci mogli u mnie płacić w bezpieczny i szybki sposób. Wtedy trafiłam na wtyczki https://www.przelewy24.pl/do-pobrania#wtyczki które pozwalają na przyjmowanie płatności online.

    OdpowiedzUsuń